Sofie

gitmek mi yoksa kalmak mı? Ne anlamı var? Birisinden gitmek ya da birisiyle kalmak eyleminin öznesi sen olmadıktan sonra ne anlamı var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu kadar bozulmuş bir çağın yozlaşmasından kendini korunmuş hissetmek öyle az buz bir zevk değil...
bir insanın gelişebilmesi için yaşaması gerekir.
İyileşmek zaman alır. Acıyı uzaklaştırarak değil, onu içimizde taşıyarak, onu sindirerek, onunla değişip olgunlaşarak iyileşiriz.
Suçu kendinde arama mecbur bırakıldığın bir vazgeçiş senin kavgan değildir....