Gotik edebiyatın esintisini gördüğüm an arka kapağını bile okumadan direkt kitabı kaptım. Anladığım kadarıyla meşhur bir polisiye serisinden bir kitap ancak o kadar özensiz bir anlatımı var ki çeviriden mi kaynaklı yoksa yazarın kendi tarzı mı hiç bilmiyorum. Devamını getirmek istemediğim bir kitap oldu.