“ Ölüler mezarlarında kalmalı. Neden bana ve içimdeki güzelliği onlar hükmetsin? Güzellik canlıdır ve ölümsüzdür. Diller gelir geçer. Onlar ölülerin tozudur.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir insanın en önemli parçaları kalbi ve kafasıdır ve en pahalı bedeli onlar için ödemek gerekir. Eğer kalp durursa önceki gibi devam edilemez ve eğer kafa tıkır tıkır işlemeyi bırakıp her şeyden koparsa kişi meziyetlerini yitirir ve hayattan yararlanamaz. Sanırım yaşamaya çok genç yaşta başlamak gerek, çünkü sonra tüm değerinizi yitirirsiniz ve kimse size bunları bahşetmez.”
“Ama onu da anlamak gerekir, zira hayat ona kalan tek şeydi. İnsanlar her şeyden çok hayata bağlanırlar, ama dünyada olan bütün iyi şeyler düşünüldüğünde bu gülünç bile gelebilir.”