Beyzanur

Beyzanur
@Beyza_oter
Mest olmuştum, harikulade sevinç içinde idim; bana öyle geliyordu ki saadetin uçurumuna tatlı tatlı yuvarlanıyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan vasat derecede hassas bir ruha mâlik olabilir.

Beyzanur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
19 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2026 13:43
·
2026 4. kitabı
Knut Hamsun
7.6/10 · 35,7bin okunma

Beyzanur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
17 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2026 01:12
·
2026 3. kitabı
Jane Austen
7.7/10 · 9,4bin okunma
Aşkın hiçbir zevkini yaşayamadan tüm cezasına katlandım.