Beyzanur

Beyzanur
@Beyza_oter
Mest olmuştum, harikulade sevinç içinde idim; bana öyle geliyordu ki saadetin uçurumuna tatlı tatlı yuvarlanıyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan vasat derecede hassas bir ruha mâlik olabilir.
Aşkın hiçbir zevkini yaşayamadan tüm cezasına katlandım.
Elinor, Elinor, az acı çekenler diledikleri kadar gururlu ve özgür olabilirler -hakarete karşı koyabilir, kötülüğü iade edebilirler- ama ben yapamam.Ben hissetmeliyim -sefil olmalıyım- isteyen buyursun bunu nasıl taşıdığımın keyfini çıkarsın.
bazen de onu temize çıkarmanın imkansızlığı karşısında her türlü teselliyi kaybediyordu.