Beyza

Beyza
@Beyzaaak
İnsta:beyzanurklcx
Bağışlama öz-sevginin son evresidir.
Sayfa 256
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bu dünyaya bir şeyleri izlemek için gelmediğinizi, bunun için herhangi bir sebep bulunmadığını ve size verilen zamanın en iyi şekilde değerlendirmenin sorumluluğunu taşıdığınızı bilmeniz gerekiyor.”
“Gülmek zorunda kalıyordu, ağlamayı tercih ettiği halde.”
“Bu devirde duyguları olan birinin iyi olabilmesi mümkün mü?” •Tolstoy
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.
1000Kitap