Kimse bilemez ölümün insanın başına gelen bütün iyiliklerin en büyüğü olup olmadığını ama sanki kötülüklerin en büyüğü olduğunu iyice biliyormuş gibi ondan korkarlar.
Birinin, bilmediği halde kendisini biliyor sanması, en çok azarlanmayı hak eden cehalet türü değil midir?