Algılarınızı ya siz yönlendirirsiniz ya da bir başkası bunu sizin için yapar. Siz ya yapmak istediğiniz şeyleri yaparsınız ya da başkalarının sizin için hazırladıkları planlara uyarsınız.
Bir gün bir şeyi istersin, ertesi gün tutkuyla, ölesiye ona bağlanırsın, daha ertesi gün onu istediğinden utanırsın, arzun yerine geldiği için hayata lanet edersin. İşte insan hayatta kendi isteğinin peşinden serbestçe giderse böyle olur. Bastığımız yeri yoklayarak yürümeliyiz; bazı şeylerden gözlerimizi çevirmeliyiz, mutluluk hülyalarına kapılmamalıyız, mutluluk elimizden kaçarsa isyan etmemeliyiz; hayat budur işte...
Boynumuz ağrıdı batıya
Bakıp durmaktan!
Üstelik batının mil cektiği
Gözlerle bakıyoruz batıya.
Niye,neden
Baktığımızı bilmeden
Ama artık yeter bayım
Yeni ve diri aşkla silkelenip
Yeni ve iri
Bir dostlukla birbirimize göz,kulak
Ve dil olmalıyız
Yeter ,yeter artık!!
Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil, onunla ölçüyordum: ”Onu gördüm, görmedim, göreceğim -görmeyeceğim, gelecek, gelmeyecek......”