Beyazgül

Beyazgül
@Beyzagul57
Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım. *Sait Faik Abasıyanık*
Gömleğinin cebi gönlümü saklar ama yüreğin yan yolları var.
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdiye kadar hiç konuşmadım. Neredeyse on bir yaşındayım.

Beyazgül

, bir kitap okudu
10/10
·238 syf.·
Beğendi
·
2019 24. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 3.718 okunma