Beyazgül

Beyazgül
@Beyzagul57
Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım. *Sait Faik Abasıyanık*
Devlet Ana
Gitmem, hayır! Öldürürler bunlar beni... Kırbaçladılar sabaha kadar. Verme beni Devlet Ana!
Sayfa 187 - ithaki yayınları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevenler sevilir, sevmeyene yuf! Tarla tutmak, ev kurmak, işe koşulmak nedir? Koşulan yuf! Kılavuz bilinci yol bilindi.Şaşırana yuf!
Sayfa 32 - ithaki yayınları
Şimdiye kadar hiç konuşmadım. Neredeyse on bir yaşındayım.
Bu yerlerde trenler doğudan batıya, batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi...
Sayfa 413·Kitabı okudu