Sade duru bir anlatım tercih edilmiş bu güzel eserde. İçerik olarak zaten mükemmel. Sırf kınanmaktan, yadırganmaktan, eleştirilmekten korkan, insanların kendi oluşturmuş oldukları doğrulara ters veya absürt olan fakat hissedilmesi gayet doğal,gayet insani duyguları aslında utunmaması gerektiği halde utandığından dolayı yıllarca içini kemiren kimseye açamyan bir kadın... Ve maalesef ki günümüzde hâlâ bu durumlara çokça rastlamaktayız hâlâ kadın olmanın getirmiş olduğu bazı saçma algılar devam etmekte. Bu algı sürüsüne bile isteye katılan da çok kadın var maalesef... Fakat şunu unutmayın ki özgürlük beyinlerimizde ve düşüncelerimizdedir. Bizler koyunlar gibi sürü halinde haraket etmek,sorgulamadan yaşamak için koyun gibi düşünme ve sorgulama yetisinden soyutlanmadık. Düşünme ve sorgulama yetisi biz insanlardan başka herhangi bir canlıya verilmediyse eğer,bunu da kullanmakla yükümlüyüz bunu kendimize karşılaşacağımız insanlara ve yaşama borçluyuz...