Bhyylmz

Ağladıktan sonra öncekinden daha iyi bir insan olmuştum : Daha üzgün, nankörlüğünü daha iyi anlayan ve daha yumuşak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı bliiyor ya, gözyaşlarımızdan utanmamıza hiç gerek yoktur,sertleşmiş yüreklerimizi örten, gözü kör eden toz toğrağın üzerine yağan yağmurdur çünkü bunlar.
İnsanın kendi evinden utanması ne acıdır.
Ailelerin bizde olduğu gibi gülmek, şarkı söylemek, eğlenmek için bir araya geldiklerini görmedim. Burada insanlar birlik duygusundan yoksun bir halde birbirlerinden kopuklar.
Sayfa 237·Kitabı okudu
New York
Şikayet ettiğim ve dert edindiğim tüm o ufak şeyleri bir kenara bıraktım. Bunların hiç birinin anlamı olmadığını anladım. Önemli olan yaşamın kendisiydi.
Sayfa 226·Kitabı okudu