Allah "hiçbir nefse tahammülünden fazlasını yüklemem " diyor ! Bunu Allah söylüyor! Demek ki , bana buz yüklense onu lâv haline getirecek olan bu ateşe karşı gereken tahammül verilmiştir . Bu müjde karşısında daha ne istiyorum ? Dayandır beni Allah'ım , dayandır bu ateşe ! ..