Beyza

Beyza
@Bidegisikk
"insanın kendi dünyası dışında yaşayacağı bir dünya yoktur."
Geçmiş yeterince derine gömülürse gelecekten çıkıyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü hiçbir bankaya yatıramayacak kadar hayat dolusun. Çok berbat bir durum bu, asker. Hayata bu kadar bağlanmak. Acıdan bu denli uzak kalmaya çalışmak. Her emri yerine getirmek. Yükselen sesler karşısında titremek. Korku seni mahvetmiş. Korku beynini kafatasından sökmüş.
İnsan içinde bulunduğu umutsuz koşullarda bazen bir zinciri bir saç teliyle koparabileceğini sanır.
İnsanın kendi zavallığından sıyrılması çok güç bir işlemdir. Ama insan bir kez bu zavallılıktan sıyrılmayagörsün, o zaman yaşamı kendi egemenliği altına alabilir. İşte böylesi bir egemenliği bir iki kişiye daha anlatmak için yazı yazılır.