Beyza

Beyza
@Bidegisikk
"insanın kendi dünyası dışında yaşayacağı bir dünya yoktur."
Çünkü hiçbir bankaya yatıramayacak kadar hayat dolusun. Çok berbat bir durum bu, asker. Hayata bu kadar bağlanmak. Acıdan bu denli uzak kalmaya çalışmak. Her emri yerine getirmek. Yükselen sesler karşısında titremek. Korku seni mahvetmiş. Korku beynini kafatasından sökmüş.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan içinde bulunduğu umutsuz koşullarda bazen bir zinciri bir saç teliyle koparabileceğini sanır.

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
25 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,7bin okunma
İnsanın kendi zavallığından sıyrılması çok güç bir işlemdir. Ama insan bir kez bu zavallılıktan sıyrılmayagörsün, o zaman yaşamı kendi egemenliği altına alabilir. İşte böylesi bir egemenliği bir iki kişiye daha anlatmak için yazı yazılır.