Belki yanılıyorumdur, ama bence bir insanı gülüşünden tanıyabilirsiniz ve eğer ilk karşılaşmada hiç tanımadığınız birinin gülüşünden hoşlanırsanız, o zaman onun iyi bir insan olduğunu cesurca söyleyebilirsiniz.
Tanrıyla yalnızlığı konuşacağım
Dünyayı gösterip gözyaşlarımın içimden
Yoksulluk sana hiç acı vermiyor mu, diyeceğim
Kadınlar, diyeceğim sonra, nasıl bu kadar güzel oluyor