Dünyanın bütün nimetleri elinde bile olsa, onları tadabilecek bir ruh gerekir. Çünkü bizi mutlu eden; bir şeyin sahibi olmak değil, tadına varabilmektir.
Michel de Montaigne
Değişim mi,
Dönüşüm mü derseniz...
Dönüşüm derim.
Çünkü değişim, kalıcı değildir. Herkes değiştim der ama ancak birkaç hafta sürer.
Çünkü Değişim, yapışta eylemde farklılaşmayı içerir.
Oysa Dönüşüm, Oluşta bir farklılaşmayı içerir. İnsanın oluşu üzerinde gerçekleşir. İnsanın düşüncelerinde dönüşüm gerekir ki Kalıcı olsun...