Evet an itibariyle Haramdan Sakın serisini bitirmiş bulunmaktayım. Aslında keşke hiç bitmeseydi ya da devamı olsaydı. Kitapları elinize aldığınızda bırakamıyorsunuz hep bir merak içerisinde bırakan sürükleyici bir kitap. Verilen mesajlara odaklanmak gerekirse şöyle söylemeliyim ki bu kitap öyle şeyler öğretti ki bana bence bu kitapların sayısı artmalı. Gençlere saf, duru ve gerçek sevgiyi haramlara bulaşmadan nasıl olacağını gayet açık bir şekilde anlatıyor. Şiddetle okumanız taraftarıyım ben çok çok çok beğendim. Umarım okuyanlara güzel şeyler katar. İyi okumalarr
Çünkü kaybetmeyi düşünmekle kaybetmek arasında farkı kaybetmeden anlayamaz insan, o ince çizgide başka bir kayıp uçurumu vardır. Kimse o eşiğe gelmeden bilemez kaybetmenin onda açacağı yaraları.