'bazen dünya,
iyi olan her şeye rağmen koca bir mide bulantısı hâline gelir.
işte o zamanlarda ben susarım.
gözlerim de susar.
kimseyle konuşmam.
kimse adımı söylemez.
dünyayla ben, birbirimize bakıp susarız . .
kötü şeyler herkesin başına gelir. Önemli olan bundan sonrası. Ya oturup kendine acırsın ya da canının acımasına rağmen kalkarsın ve yola devam edersin.
Evet an itibariyle Haramdan Sakın serisini bitirmiş bulunmaktayım. Aslında keşke hiç bitmeseydi ya da devamı olsaydı. Kitapları elinize aldığınızda bırakamıyorsunuz hep bir merak içerisinde bırakan sürükleyici bir kitap. Verilen mesajlara odaklanmak gerekirse şöyle söylemeliyim ki bu kitap öyle şeyler öğretti ki bana bence bu kitapların sayısı artmalı. Gençlere saf, duru ve gerçek sevgiyi haramlara bulaşmadan nasıl olacağını gayet açık bir şekilde anlatıyor. Şiddetle okumanız taraftarıyım ben çok çok çok beğendim. Umarım okuyanlara güzel şeyler katar. İyi okumalarr