Hataların tecrübeye dönüşme süreci bana çok sancılı geliyor.Aynı hataya düşmeme çabası ve bunun hata olduğunu (az veya çok olan )egomuza kabullendirme süreci...
...beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben Van Gogh’un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız, beni tanımalısınız; ki benden bahsedin, çocuklarınıza beni örnek gösterin... Oğuz Atay