@Bilmemnerdeyim
Dum vivimus vivamus.
"Demek ki, gerçek mutluluğun başlaması için başka bir zamanı beklemek, umut ve dileklerini başka bir nokta üzerinde toplayarak, şimdilik bekleyişin ve umudun zevkiyle avunup, kendini yeni bir düş kırıklığına hazırlamak gerekiyordu."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların içyüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum.
🤞🏻

İzdiham Dergisi

@izdiham
·
"İki konuda usta oldum: Beklemek ve susmak."
Sayfa 2 - Bülent Parlak·Kitabı okudu
Edebiyat
:)
Alıntı
Gönderi kullanım dışı