Bilge

Bilge
@Bilxy
“Ezberlenecek hiçbir şey yok bu dünyada, kirletilmemiş bir bulut bile yok artık”
Reklam
Şahsi kanaatime göre, yalnız refahı sevmek biraz ayıptır bile. İyi midir, fena mıdır orasını bilmem ama, bazen bir şey devirip kırmanın da kendine göre tadı oluyor. Bu bakımdan ne başlı başına refahı ne de ıstırabı tutarım. Ben… şahsi kaprisimden, onu her istediğim anda tatmin edebilmek imkânından yanayım.
Edebiyat
Yaşamında kendin olarak var olduğunda için bilir; sesin, bakışın, yürüyüşün, gülüşün, tüm bedenin bunun sinyallerini verir. “Ah!” diye inlerken bile içinde bir şükür duygusu vardır. Acında da, hüznünde de kendinsindir.
Sayfa 37
Edebiyat
“Nedir ki özgürlük? Duman, serap, kurgu... Bahtsız demokratların sayıklaması...”
Sayfa 53
1000Kitap
Umutsuzluk en yakıcı zevktir, özellikle de içinde bulunduğun durumun çaresizliğini açıkça kavramışsan.
Edebiyat
Reklam