Onsuz yapamam dediğim çoğu şey olmadan yoluma devam ettim, bitmez dediğim çoğu şeyin bittiğine şahit oldum, gitmez dediğim insanların çoğunu arkamda bıraktım, üstesinden gelemem dediğim her şeyin üstesinden tek başıma geldim
Ve anladım ki bu hayat olmaz denileni mümkün kılıyor..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okuduğum ilk Zweik kitabı tüm kitaplarını okumak istiyorum tabiki. Kitaba gelecek olursak genç bir kızın, bir adama olan ömrü boyunca süren aşkını gözler önüne seriyor kitap.Aşk ki nasıl aşk. Hayatındaki herşeyden herkesten öte olan bir aşk bir sevgi.. Gözlerimin dolduğu anlarda oldu okurken yaşadım hissetim kızın yaşadıklarını mektubu yazarken ki hissiyata büründüm okurken.. Etkisinden çıkamayacağınız bir kitap kesinlikle okuyun okutun..