Şeyda Akşit

Şeyda Akşit
@Bioylebiboyle
Berlin'de yalnızsınız değil mi?” dedi. “Ne gibi?” “Yani… Yalnız işte… Kimsesiz… Ruhen yalnız… Nasıl söyleyeyim… Öyle bir haliniz var ki…” “Anlıyorum, anlıyorum… Tamamen yalnızım… Ama Berlin'de değil… Bütün dünyada yalnızım… Küçükten beri…” “Ben de yalnızım…” dedi. Bu sefer benim ellerimi kendi avuçlarının içine alarak: “Boğulacak kadar yalnızım…” diye devam etti, “Hasta bir köpek kadar yalnız…” — Kürk Mantolu Madonna
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyada bana hiçbir şey, tabiatta melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir. — Kürk Mantolu Madonna
Herşeyi herşeyi bilhassa ruhumu hiç bulunmayacak yerlere saklamalı.

Şeyda Akşit

, bir kitap okudu
10/10
·479 syf.·
Beğendi
·
2017 23. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma

Şeyda Akşit

, bir kitap okudu
5/10
·200 syf.·
2017 22. kitabı
Tuna Kiremitçi
6.4/10 · 3.975 okunma