"Babalar kızlarının kahramanlarıdır . Hayattaki en büyük destekçileri, sığındıkları en sağlam limanlarıdır. Başlarına ne gelirse gelsin, neye üzülürlerse üzülsünler babalarının yanlarında olması, arkalarında sarsılmaz bir dağ gibi, kapı gibi durması , yaşları kaç olursa olsun kız çocukları için paha piçilmezdir . Öyle de olmalıdır. Ya değilse? Varken yoksa? Daha da kötüsü, gurur duyacakları adamdan utanıyorsa kızlar ? Peki o zaman kime güvenip sığınırlar ? "
"Emanetçisi olduğumuz bu âlemin sahibi zannetmelerimizdendir belki de bu aldanışlarımız .
Pişmanlık denen şey de ne berbat bir şeydi böyle... Sen yıllarca içinde bastır bastır , sonra o önü alınamaz volkan gibi birbiri ardına patlayıp dursun. Hangisi daha zordur , yapıp pişman olduklarımız mı , yoksa yapmayıp pişman olduklarımız mı ? Telafisi olsaydı keşke bazı şeylerin ... Geçen geçmiş, eyvAllah da geçememiş olanlara ne çare? "