Hepimiz aynı ailenin parçalarıyız. Her varlık, her insan, bir diğerine yakındır. Kardeşleriz, yoldaşız, birbirimizin yardımcısıyız. Ben senin içindeyim, sen de benim içimde. Biz bu dünyada yaşıyoruz, ama dünya da bizim içimizde. Eğer doğayı incitirseniz, insanlara ya da hayvanlara zarar verirseniz, aslında kendinize zarar veriyorsunuzdur.
İşte buna dindarlık denir: Her şeye ve herkese karşı dupduru, aydınlık bir sevgiyle yaklaşmak.