📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üzgünüm, yorgunum.. kendimi iyileştirmeye çalışıyorum, yetmeye çalışıyorum. Benden önceki neslin yanlışlarının cezasını ben çekiyorum. Sevdiklerimden ayrıyım. Mutlu güzel anılarımın hepsi başkaları yüzünden bir hayal olarak kaldı artık.. yetemiyorum, yapılan yanlışların telafilerine yetişemiyorum. Neden gerçekten her koyun kendi bacağından asılmıyor? Neden başkasının hatasının bedelini birden fazla kişi ödemek zorunda kalıyor? Şu günlerde ruhumun açlık ve susuzluğu bedenimin açlık ve susuzluğundan ağır basıyor. Ve bu beni bitiriyor..