Bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.
insan böyledir, aziz bayım, iki yüzü vardır onun: kendini sevmeden sevemez. Gözleyin komşularınızı, şansınıza bir ölüm olursa binanızda onlar kendi küçük yaşamları içinde uyurken, örneğin kapıcı ölür. Hemen uyanırlar, koşturmaya başlarlar, bilgi alırlar, acınırlar. Taptaze bir ölü, gösteri başlar sonunda. Onların trajediye gereksinimleri vardır, neylersiniz, onların küçük aşkınlıklarıdır bu, aperitifleridir.