KitappHanem

Ahlaklı kitap ya da ahlaksız kitap diye bir şey yoktur. Kitaplar ya iyi yazılmıştır ya da kötü. Mesele bundan ibarettir.
Sayfa 1·Kitabı okudu
Reklam

KitappHanem

, bir kitap okudu
9/10
·608 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2026 19:21
·
2026 19. kitabı
Maral Atmaca
9.1/10 · 839 okunma
“Yaprak dalından sıkılmamıştı ki neden sonbahar bahanesi olsun?”
Sayfa 590·Kitabı okudu
Bana dönme demişti, yüz yıl oldu hiç dönmedim. Geri gelme demişti, bir kez olsun ona gitmeye yeltenmedim. Hiç doğmamış olmamı dilemişti, bunca zaman oldu, yaşadığımı ona söylemedim. Gerçekten isteseydim ona gitmenin bir yolunu bulurdum ama bunu hiç istemedim. Ben yüz yıldır ona verdiğim sözü tutuyordum.
Sayfa 402·Kitabı okudu