Birkan Sırbudak

İnsan insanın kurdudur diyen fılozof Thomas Hobbes ne kadar haklıymış! Düşünüyorum da, insanı, yine başka insanlar üzüyor en çok... Taptığı, hayran olduğu, değer verdiği, muhtaç olduğu ve çok sevdiği insanlar. . . Düşmandan çok dostlar üzüyor. Analar, babalar, çocuklar, kardeşler, sevgililer üzüyor....
Reklam
’Rüya görür gibi yaşarız, yalnız başımıza… Joseph Conrad - ‘Karanlığın
“Onlar eskidenmiş, çok eskiden. Sezen Aksu öyle diyor bir şarkısında..."
1000Kitap
“İnsan ruhu yalnızlığı sevmez. Yasalar bile insana en ağır cezayı onu hücreye kapatıp yalnız bırakarak verirler. Siz yıllardır sanki hücre cezası çeken bir mahkûm gibi, yalnız yaşamışsınız. Sevmeyi de sevilmeyi de unutmuşsunuz.”
Duygu ve Düşünce
“Ruhumuz bazen hayatımızın bir yerlerinde takılır kalır,”
Alıntı
Reklam