Şafak

Şafak
@Birlotus
Önce ben sonrası sonra
@Birlotus·
·
sabitlendi
"Her şeyin dokunması insana bu içli saatlerde Zamanın aldıkları, geri dönmediğindendir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde. Sen göreceksin duyacaksın Parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacak, uyanacaksın. Bakacaksın, benzemiyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın. Bir seviyi anlamak Bir yaşam harcamaktır, Harcayacaksın. Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım. Bir gün, tam anlatmaya… Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım… Anlayacaksın.
Sürekli bir gerginliği yaşıyoruz hepimiz. Bütün umutlarımız acılara ayarlı.Taşkın sularımızda baskı bentleri. Bir çağlayan sesine dönmüyor sevincimiz. Dönüp dönüp sürekli kendimizi yıkıyoruz...
İyi hissettiren biriyle, sonsuza dek. "
Aramakmış oysa sevmek. Özlemekmiş oysa sevmek. Bulup bulup yitirmekmiş... "