Adamın bir servet yapmak için Çekoslovakya'daki köyünden ayrılmış. Yirmi beş yılın sonunda zengin biri olarak, yanında bir kadın bir de çocukla köyüne dönmüş. Doğduğu köyde annesiyle kız kardeşi bir otel işletiyormuş. Adam onlara süpriz yapmak için karısıyla çocuğunu başka bir otele bırakıp annesinin oteline gitmiş, kapıdan içeri girdiğinde annesi onu tanımamış. Şaka olsun diye aklına bir oda tutmak gelmiş. Parasını göstermiş. Gece vakti annesiyle kız kardeşi parasını çalmak için adamı çekiç darbesiyle öldürmüşler, cesedini de nehre atmışlar. Sabaha karısı gelmiş, olan bitenden habersiz adamın kimliğini açığa vurmuş. Annesi kendini asmış. Kız kardeşi kendini bir kuyuya atmış. Ne olursa olsun bence adam bunu birazcık hak etmişti, insan böyle şakalar yapmamalı.