Kitabı alırken bir gezi yazısı gibi bekliyordum. Ancak resmen sohbet eder gibi keyifli bir dili var. Ege kıyıları başta olmak üzere bu toprakların farklı bir bakış açısı ile yorumu olmuş çok beğendim. Dahası suana kadar kalemsiz okuyamadığım ilk kitap oldu. Hemen her sayfada bir seyin anlamina bakıp not aldim. Daha da ötesi pek cok şeyin hatırlatıcı resimlerini çizdim. Ve edebiyat dediğiniz şeyin sizi başka şeyleri merak etmeyede yonlendirmesi gerekir kitapta (heykel, müzik, film vb.) bunuda çok güzel başarmış.