》BitutamDuygu《

》BitutamDuygu《
@Bitutamduygu
Bir yerde okumuştum; "Yüreği kendisine benzeyen insandan, vazgeçemiyor insan" diyordu.. ° Biraz kitap ° Biraz çay ° Biraz fotoğraf
“Bir gün,” demiştin, “güneşin batışını tam kırk üç kez görmüştüm!” Sonra da şunları ekledin: “Biliyor musun, insan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever.”
1000Kitap
Reklam
O beni, ben de onu bekliyordum ve hiç konuşmadan bir gün daha sona eriyordu. . ¦Özdemir Asaf¦
Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.
1000Kitap
Nasıl anlatayım. Herkes güzel yollarda, ben adım bile atamamışım gibi. Herkes sevilmiş, benim başım hâlâ okşanmayı bekliyor gibi. Saatlerce beklenmesi gereken meydanda herkes oturacak bir tabure bulmuş bir ben ayakta kalmışım gibi.
Edebiyat
İnsanlara haksızlık edilmesi şöyle dursun, minik bir karıncanın bilerek incitilmesine bile gönlü razı olmazdı. Yüreği öylesine sevgi ve şefkatle doluydu ki tüm canlıların korunmasını isterdi. " Yeryüzümdekilere rahmet edin (acıyın) ki, gök ehli de size rahmet etsin (acısın)" derdi. İnsanlık dünyası, onun bu şefkat ve sevgi dolu mesajlarına bugün ne kadar muhtaç...
Sayfa 112·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam