İnsanlara haksızlık edilmesi şöyle dursun, minik bir karıncanın bilerek incitilmesine bile gönlü razı olmazdı. Yüreği öylesine sevgi ve şefkatle doluydu ki tüm canlıların korunmasını isterdi. " Yeryüzümdekilere rahmet edin (acıyın) ki, gök ehli de size rahmet etsin (acısın)" derdi.
İnsanlık dünyası, onun bu şefkat ve sevgi dolu mesajlarına bugün ne kadar muhtaç...