Başkasının cennetini bir kere gören kendi cehennemini bin kere yaşar ve onun hayatını da cehenneme çevirmek ister. O yüzden cennetinizi herkese açmayın! Bazı şeyler size özel kalsın. Bazen insanların sizden nefret etmesi için sisin gibi olmak istemesi bile yeterlidir!
Herkesin online olması, dijitalde geçirilen sürenin artması ve telefonu elden bırakmama bağımlılığı (nomofobi) ile deri altı çipler öncesi telefon zaten bizi kontrol eden bir araca dönüşüyor.