Sen nefret ettiğin bir şeye teslim oluyorsun ve bunun için kendi hayatını feda ediyorsun.
Hayatını feda edeceksen neden inandığın bir şey için feda etmiyorsun?
Kanını kendi düşüncelerin için feda etmek istiyorsan - et!
Fakat neden yabancılar için feda etmek istiyorsun?
"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları; çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar."