Bir kadın hamile olduğunda gözleri önceki gibi görmeye devam eder.Yani vücudundaki değişiklikleri zaten görüyordur. Hiçbir kadın kilo aldığı , vücudu lekelendiği için mutlu olmaz. Bunların yüzüne söylenmesinden sadece üzüntü duyar fakat belki itiraf edemez. HANGİ NİYET İLE SÖYLENİRSE SÖYLENSİN, kendi ve bebeğiyle telaşı devam eden bir anne adayının bir de bu yorumlar yüzünden bu süreci berbat duygularla geçirmesine sebep olabileceğinizi unutmayın. Annenin güzellik kraliçesi olmaya değil, huzurlu olmaya ihtiyacı var.