Kitabın sesi değil, tiz bir çığlığı ve müthiş bir öfkesi var bu doğru.
Etkiliyor. Fazlasıyla sert, rahatsız edici, bunaltıcı. Sizi tahrik ediyor, güveninizi sarsıyor, hayata dair umutlarınızı, insanlara olan inancınızı, yaşam enerjinizi emip yok ediyor. Zaman zaman karnıma ağrılar girdi, o denli..
Edebi bir doyuruculuğu var mı tartışılır. Bilinçakışı tekniğiyle yazılmış ama beğendin mi bir daha okur musun derseniz elimi dahi sürmem, o ayrı..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!