Cetlerimiz iyi yazan bir kimseye “kaleminden kan damlıyor!” derler ve geçerlerdi;
biz hemen hemen aynı görüşle “Allah için fevkalade üslubu var!” diyoruz. (ne yavan..)
‘Gülünç’ olduğumu bilerek soruyorum, gerçek bir edebiyat safarisine hazır mı ruhunuz? Tutunamayanlarla tanışacak kadar güçlü müsünüz?..
Hiçbir noktalama işareti kullanmadan uzayıp giden paragraflar,
kimin konuştuğunu anlayamacağınız ve belki birkaç kere okumak zorunda kalacağınız konuşma metinleri,
karakterin dilinden anlatırken birden üçüncü şahsın diliyle anlatılmaya başlanan olaylar,
rüya olduğunu sonradan anladığınız gelişmeler vs vs.. uzun uzuun uzuuun bir liste bu..
Eğer benim gibi zamanında başlayıp hiçbir şey anlamadığınız için bıraktıysanız, kalınlığı sizi ürkütüyorsa, ürkmeye devam edin :)
ama (içinizde bir yerde hissedersiniz) okumanın vakti geldi artık diyorsanız derhal başlayın.
Edebiyat nedir, yazar dehası nasıl bir şeydir damarlarınıza kadar hissedeceksiniz.
Kafatasımın çok inceldiğini hissediyorum. Yürürken çok dikkat ediyorum: bir yere çarparsam sanki dağılacak. Camdan bir kafanın içinde ağır bir beyin: başımı taşıyamıyorum..