Dorian Gray'in Portresi kitap gerçekten güzeldi. Lord Henry'nin dedikleriyle Dorian'dan çok kendim etkilendim denebilir. Yerinde güzel betimlemeler hikayeye ayrı bir güzellik katmış. Rus romanları kadar abartılı bir betimleme yoktu buda kitabı fazla sıkmayan bir özellik. Okunmasını şahsen öneririm.