Ben hedefine varmak istiyorum,ben kendi yolumu yürüyorum.Gecikenler ve mızmızların üzerinden atlayıp geçeceğim.Böylece benim yürüyüşüm,onların batışı olacak
Hiç kimsenin kitabımı özensizce okumasını istemem doğrusu . Bu anılarımı yazarken çok üzüntülü anlar yaşadım. Arkadaşım koyunu ile beni bırakıp gideli altı yıl oldu. Onu burada anlatmaya çabalıyorsam, bu birazda onu unutmamak içindir. Arkadaşı unutmak çok üzücü bir şey. Herkezin arkadşı olmamıştır. Arkadşımı unutursam ,kendimi o,sayılardan başka birşeye değer vermeyen büyükler gibi hissederim