Itır ışık

Itır ışık
@Bnxzk
Ben hedefine varmak istiyorum,ben kendi yolumu yürüyorum.Gecikenler ve mızmızların üzerinden atlayıp geçeceğim.Böylece benim yürüyüşüm,onların batışı olacak
Böyle hissetmek çok acı verici
Hiç kimsenin kitabımı özensizce okumasını istemem doğrusu . Bu anılarımı yazarken çok üzüntülü anlar yaşadım. Arkadaşım koyunu ile beni bırakıp gideli altı yıl oldu. Onu burada anlatmaya çabalıyorsam, bu birazda onu unutmamak içindir. Arkadaşı unutmak çok üzücü bir şey. Herkezin arkadşı olmamıştır. Arkadşımı unutursam ,kendimi o,sayılardan başka birşeye değer vermeyen büyükler gibi hissederim
Reklam
Akıllı bir insan için en iyi arkadaş yine kendisidir!!
Hayat ciddi olmak için fazla kısa!
Çocuklar resim defteri değil onları istediğiniz renge boyayamazsınız!
Sonradan bulduğun bir şeyi yitirmek herzaman daha zordur!