Ölüme fısıldayan adam

Ölüme fısıldayan adam
@Bob_forst
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Odamda tek başıma olmayı diledim ;kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Reklam
" Çok gülen insana iyi davranın çünkü onlar her yerde tek başına ağlar. "
Siz var olan şeyleri görür ve şöyle dersiniz; Neden? Oysa ben hiç olmamış şeyleri hayal eder ve şöyle derim ki; Neden olmasın?
Bir erkeğin dostluğu,bir kadının aşkından daha sağlamdır
Tuhaf; tüm duyguların merkezi olan beyin, acı hissetmeyen tek organdır.
Reklam