📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskişehir benim gördüğüm ilk büyük şehirdi. Caddeler vardı; İstasyon Caddesi örneğin. Sonra, kentin ortasında kocaman bir park. Yediler Parkı. Oradan, kente Necip Aşkın Orkestrası ‘nın çaldığı Klasik Batı Müziği yayılırdı; esintiye karışıp taa yukarı Odunpazarı’na kadar gelirdi. Porsuk kıyısında “ piyasa “ edenler ,geceleri istasyona gezmek ve salep içmek için gitmeler… benim için çok ilgi çekiciydi.