Adamda köpek kalbi var.
Yoo yoo hayır bir hata yapıyorsunuz, doktor. Köpeğin günahını almayın.
Asıl korkunç olan artık Köpek kalbi değil, insan kalbi taşıması. Hem de doğada var olanlar arasında en rezilini
Kazalar kadar mantıkdışı bir şey yoktur. Aralarında hiçbir ilişki yok ve ne kadar istenirse istensin, birini yatıştırmak için diğerinden yararlanılamıyor maalesef.