Fcciingfg

Fcciingfg
@Booklover12
Edebiyat böyledir işte. Insanları hem yakınlaştıran hem de uzaklaştıran bir etkisi vardır ve yakındı uzaktı derken, bir bakmışsınız gözünüz bozulmuş, ensenizde berbat bir ağrı. Sonra, Dostoyevski'yi lisedeyken, hayatının baharındayken okuyan biri iflah olur mu?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir cezaydı onun için okul. Güçlü çenesiyle onu boynundan yakalayan yırtıcı bir hayvandı ve bu hayvanın dişlerini geçirdiği yeri beyaz gömleğinin sert yakaları gizliyor, lacivert bir kravat bu saldırıya toplumsal bir gereklilik süsü veriyordu.
Sayfa 13
Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geriye dönemiyordu. Insanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu.
Sayfa 313
Sen insansan, Winston, son insansın. Senin soyun tükendi, yerini biz aldık. Bir başına olduğunun farkında mısın? Sen tarihin dışındasın, yoksun.
Sayfa 291
Hükmetmek, acı çektirmek ve aşağılamakla olur. Hükmetmek, insanların zihinlerini darmadağın etmek, sonra da dilediğin gibi yeniden biçimlendirerek bir araya getirmekle olur.
Sayfa 288