Kitap çok güzeldi. Ben kitabı aynı zamanda akıcı buldum ve kitap sabahattin alinin beğendim eserleri arasında.Umarım kitabı okumayanlar okurlar, kitabı okuyanlar umarım okuduklarında zevk almıştır diye düşünüyorum.
Keyifli okumalar
*Birçok kitapta oldugu gibi bu kitabında sonu böyle bitmemeliydi*
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yirmi yaşında olmadığımız halde bizler de mutlu olduğumuz anları gözden geçirirsek, bütün kainatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? "Hiç"