Kitabın 2. Serisi çizgi roman..
10 cildini de aldım kısa hepsi. Çerezlik iyi gidiyor.
Chuck palahniuk hayranıysanız ne yapsa alıyorsunuz. Tek sorun karakterleri çizgi romanda hayal ettiğin gibi olmaması. x
Kitabı okumaya başladım ve evet başlarda sıkıldım.Belki de sıkılmaktan daha çok farklı şeylere alışkın değildik.Sarsılmıştık belki de. Çünkü hayat buydu kimilerine göre. Dünya medeniyete doğru ilerliyor bir çöp kamyonunun içinde.Seviyorum edebiyatını Chuck palahniuk. x
Dizinin bağımlısıysanız kitabı sevmezsiniz.Ben maalesef diziyi epeydir izlediğim için karakterlere pek ısinamadim. Ama vali gene efsaneydi kitabın sonunda ona acıyacağımı hiç düşünmezdim x