CaN

İnsan çok uzaklara gitmeye karar verdiğinde denizi tercih etmeli bana kalırsa. Kara, gözden kayboluncaya kadar denizde yolculuk etmeli. Yani bir gemiyle gitmeli insan. Ayağı toprağa değdikçe uzaklaşamaz insan. Şehirlerden geçtikçe uzaklaşamaz. Çünkü şehir, bir hatırlama biçimidir. Her şehir, içinde bir hatırayı canlandıracak fotoğraflar taşır. İnsan şehirler geçtikçe kendinden izler bırakır. Şehrin parklarında, tren istasyonlarında, kafelerinde, bulvarlarında, dükkânlardan yükselen şarkılarında, duraklarda, metrolarda bekleyen insanların dalgınlıklarında izler bırakır insan. Şehirlerde bıraktığın her iz, geri dönmek için bir yol işaretidir. İnsan denizlerden gitmeli çok uzaklar için. Geri dönmemek için bir gemiye binmek gerekir.
Alıntı
CaN isimli okura yanıt verildi
CaN
Dilara bu da benim gelmediğim anlamına gelmiyor 😄🫂🤍
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan çok uzaklara gitmeye karar verdiğinde denizi tercih etmeli bana kalırsa. Kara, gözden kayboluncaya kadar denizde yolculuk etmeli. Yani bir gemiyle gitmeli insan. Ayağı toprağa değdikçe uzaklaşamaz insan. Şehirlerden geçtikçe uzaklaşamaz. Çünkü şehir, bir hatırlama biçimidir. Her şehir, içinde bir hatırayı canlandıracak fotoğraflar taşır. İnsan şehirler geçtikçe kendinden izler bırakır. Şehrin parklarında, tren istasyonlarında, kafelerinde, bulvarlarında, dükkânlardan yükselen şarkılarında, duraklarda, metrolarda bekleyen insanların dalgınlıklarında izler bırakır insan. Şehirlerde bıraktığın her iz, geri dönmek için bir yol işaretidir. İnsan denizlerden gitmeli çok uzaklar için. Geri dönmemek için bir gemiye binmek gerekir.
Alıntı
CaN isimli okura yanıt verildi
CaN
Dilara yola çıkmıştım otobüsün suçu hayır ben yoldaydım jsjsj😄
İnsan çok uzaklara gitmeye karar verdiğinde denizi tercih etmeli bana kalırsa. Kara, gözden kayboluncaya kadar denizde yolculuk etmeli. Yani bir gemiyle gitmeli insan. Ayağı toprağa değdikçe uzaklaşamaz insan. Şehirlerden geçtikçe uzaklaşamaz. Çünkü şehir, bir hatırlama biçimidir. Her şehir, içinde bir hatırayı canlandıracak fotoğraflar taşır. İnsan şehirler geçtikçe kendinden izler bırakır. Şehrin parklarında, tren istasyonlarında, kafelerinde, bulvarlarında, dükkânlardan yükselen şarkılarında, duraklarda, metrolarda bekleyen insanların dalgınlıklarında izler bırakır insan. Şehirlerde bıraktığın her iz, geri dönmek için bir yol işaretidir. İnsan denizlerden gitmeli çok uzaklar için. Geri dönmemek için bir gemiye binmek gerekir.
Alıntı
CaN isimli okura yanıt verildi
CaN
Dilara 😄 önemli olan o yola çıkmak aksilikler olur

CaN

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
Beğendi
·
13 saatte okudu
·
2026 71. kitabı
Tarık Tufan
8.1/10 · 9,9bin okunma
Dilara isimli okura yanıt verildi
CaN
Dilara 😄 ara verdiğimizi düşünmüyorum nefes aldığımızı düşünüyorum

CaN

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
Beğendi
·
13 saatte okudu
·
2026 71. kitabı
Tarık Tufan
8.1/10 · 9,9bin okunma
Dilara isimli okura yanıt verildi
CaN
Bu kitap çok güzel of inanılmaz beğendim diğer kitabı da çok güzeldi