"Eğer hayattaysan, güzel günler mutlaka gelecek."
Bu tür sözlerden nefret ederdim. Ama artık, bu sözlerin zor zamanlar geçirmiş insanlardan geldiğini biliyorum.
"Naho, benimle evlenir misin?"
"Liseden beri hep seni düşünüyorum. 10 yıl sonra da seninle olmak istiyorum. Sadece 10 yıl sonra değil, 100 yıl sonra da. Ölüm bizi ayırana kadar seninle olmak istiyorum. Hayatımın sonuna kadar sana değer vermek ve seni mutlu etmek istiyorum."
Yaşamak; kara kara düşünmek, tereddüt etmek ve acı çekmekle geçen zor bir yoldur. Ama kesinlikle sadece acılarla sınırlı değildir. Eğlenceli ve mutlu olaylar bir anda gelmez. Bu yüzden hepimiz mutlu olmak için, ne kadar acı çeksek bile yaşamaya devam ettiğimizi düşünüyorum.