WİND BREAKER
Evet, bu iletiyle beraber bundan sonra izlediğim bazı animelerle ilgili inceleme yapmaya karar verdim. Bu sayede belki başka insanlar da animeleri izleyebilir ayrıca devam sezonları geldikçe yeniler ve konuyu unutmamış olurum😊
Hikaye ve Kurgu: 7/10
Karakter gelişimi: 8/10(yani daha 2 sezon geldi ama mangadan da biraz spoiler aldım bu sebeple 8 ideal)
Görsel ve Animasyon Kalitesi: 9/10
Ses ve Müzik: 7.5/10
Genel Keyif:10/10
Genel olarak bi puanlamadan sonra biraz konusundan ve bana hissettirdiklerinden bahsetmek istiyorum. Konusu kısaca anlatmak gerekirse ana karakterimiz Sakura'nın Furin lisesine katılması ve buradaki en iyi dövüşçü olmayı istemesiyle başlıyor. Konu açısında ben mha ya benzettim. Genel olarak dövüş, arkadaşlık, liderlik gibi kavramlar üzerinden ilerledi.
Sezon Değerlendirmesi
İlk sezon muhteşem ötesiydi. Karakterleri tanıma aşaması, Shishitoren ve Bofurin grupları arasındaki kavgayı izlemek çok zevkliydi. Kavga sahnelerindeki animasyon çok güçlüydü ve karakter çizimleri de yine aynı şekilde çok başarılıydı. Bu animeyle birlikte bir kez daha sevdiğim tarzı hatırlamış oldum. Dövüş, kahramanlar arası savaşlar benim ilgimi çeken tür kesinlikle...
Bu düşüncelerimin ikinci sezonda da devam etmesini isterdim ancak maalesef pek öyle olmadı. İlk dört bölüm yine harikaydı ancak sonraki 5 bölüm tam bir eziyetti. Karakterlerin iç dünyasını gösterelim derken bir sürü gereksiz sahne izlemiş olduk. Özellikle bir karaktere aşırı derecede sinir oldum(tüm sezon boyunca ilerletmeden izleyen ben ilk defa atlayarak izledim)
Son bölümde Endo karakterinin gelmesiyle neyseki sezonu biraz kurtarmış olduk. Üçüncü sezonun Nisan ayı gibi gelmesini umuyorum😍😍
__Son olarak benim bu animeyi sevmemdeki en büyük etken tabiki ana